Reflect System to unikalny system, który pozwala
graczom na częściowe „odbijanie” obrażeń z powrotem w agresorów.
Dzięki temu nie tylko zwiększasz swoje szanse na przetrwanie w starciach,
ale także zadajesz dodatkowe obrażenia w trakcie obrony.
Jak to działa?
-
Rodzaj obrażeń: Odbicie może dotyczyć różnych typów ataków –
od obrażeń fizycznych (Physical), przez ogień (Fire),
aż po lód (Ice) i śmierć (Death). Każdy z tych typów rozwija się osobno.
-
Wartość odbicia: Określa procent przyjętego ciosu,
jaki zostaje zwrócony przeciwnikowi (np. 30% obrażeń).
-
Szansa na odbicie: Określa prawdopodobieństwo
(np. 40%) zadziałania samego odbicia.
Jeśli masz np. 40% szansy i 30% wartości odbicia, przy każdym ataku wroga
istnieje 40% prawdopodobieństwo, że przeciwnik dostanie dodatkowo 30%
zadanych Tobie obrażeń.
Rozwój i ulepszanie:
-
Statystyki: Każdy typ odbicia (fizyczne, ogień, lód, śmierć)
posiada własne „pule” punktów dla DMG i Chance.
Można je zwiększać, wydając specjalne przedmioty dostępne z potworó na Guard Island oraz Rexia Coins (RC).
-
Poziomy: Aby awansować na kolejny poziom odbicia, musisz
zgromadzić wymaganą liczbę punktów. Z każdym poziomem wyraźnie rośnie
siła odbicia (lub szansa jego wystąpienia).
-
Balans: Zarówno DMG, jak i Chance
mają zaprojektowane krzywe wzrostu w taki sposób, by przy jednym,
wspólnym koszcie końcowo były zbliżone pod kątem trudności rozwijania.